Известие

Collapse
No announcement yet.

моля спешно за помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
    ---------- Post added at 11:09 ---------- Previous post was at 11:08 ----------




    Ей това е идея колега, наистина си мисля че това е добър вариянт.Благодаря!
    Ако ще прибягваш до тази манипулация, трябва много да внимаваш и да си 100% сигурен, че не е останало нещо в цилиндъра. В противен случай става лошо.
    Иначе на въпроса ти относно гарнитурата и методиката за стягане от първия ти пост:

    Обикновено всеки производител на гарнитури си дава методиката за стягане в описание, съпътстващо самата гарнитура.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Моите също бяха изгорели всичките Миналата зима ги проверих профилактично и дори не повярвах Колата си палеше нормално Смених ги и не видях полза но може би оказват влияние ако има вторичен подгрев Чувал съм че някой дизели като запалят свещите пак почват да греят до определена температура или за определено време
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #18
        Само да ме светнете как ще извадите на оригинални свещи нагревателите през дупката на дюзата ?
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          ред и усилие за стягане на главата
          Attached Files
          Last edited by dimo; d.m.y г., 15:11.
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
            Чупиш ги и буташ остатъка в цилиндъра, развиваш дюзите и през отвора на дюзите вадиш парчетата като много внимаваш да извадиш всичко.
            Тази манипулация ми изглежда доста недообмислена и рискована.... Незнам. Ти си решаваш. Ама и Бобо май ти е казал. Ако питаш мен му се обади и ще си 100 % сигурен, че ще свършите работата както трябва. Ти си знаеш.

            Comment


            • #21
              Днес разговарях с Бобо и утре мисля да приложа казаното от него.Нямам причини да не му вярвам тъй като е видно че той е капацитет и има много опит.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Само да ме светнете как ще извадите на оригинални свещи нагревателите през дупката на дюзата ?
                Ами много лесно и никак не е опасно. Ама както искате така си ги вадете.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                  Ами много лесно и никак не е опасно. Ама както искате така си ги вадете.
                  Проблема е че едната свещ е раздута при нагревателя, развита е но не мърда ни надолу нито нагоре( нито се къса нито излиза) и точно тя ще бъде подложена на терапията с издухване.При нея просто няма как тя да падне в цилиндъра и да се извади през отвора на дюзата.Колкото до другата, която е скъсана и в отвора е само нагревателя, може да се пробва да се изкара през дюзата.Утре ще видим какво ще стане.Оценявам и съм благодарен за това че всеки иска да помогне в този труден момент и последното което искам някой да се почувства засегнат.
                  Last edited by balev64; d.m.y г., 22:05.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от gigi Покажи съобщение
                    Ами много лесно и никак не е опасно. Ама както искате така си ги вадете.
                    Въпроса ми беше точен и ясен! "Много лесно и никак не е опасно" не е отговор
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                      Проблема е че едната свещ е раздута при нагревателя, развита е но не мърда ни надолу нито нагоре( нито се къса нито излиза) и точно тя ще бъде подложена на терапията с издухване.При нея просто няма как тя да падне в цилиндъра и да се извади през отвора на дюзата.Колкото до другата, която е скъсана и в отвора е само нагревателя, може да се пробва да се изкара през дюзата.Утре ще видим какво ще стане.Оценявам и съм благодарен за това че всеки иска да помогне в този труден момент и последното което искам някой да се почувства засегнат.
                      Е в крайна сметка извади ли счупения електрод през отвора за дюзата или не?Като се е раздул електрода на другата го отчупи и него и го извадете и него през отвора за дюзата.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #26
                        За сега няма все още резултати,като се получи нещо ще пиша обезателно,каквото и да е то...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Само да ме светнете как ще извадите на оригинални свещи нагревателите през дупката на дюзата ?
                          Аз съм вадил по този начин.
                          Набутва се нагревателя в цилиндъра и се вади с магнит.
                          Ако помня правилно размерите - нагревателя е 5мм. а отвора на дюзата в главата е 7мм.
                          Купува се магнит с диаметър на главата 6мм.... има такива, продават се. Първо обаче се осигурява магнита и след това се набива нагревателя, да е сигурна работата
                          Нищо не пречи да се вземат размерите предварително, на дюзата и свещта
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                            Аз съм вадил по този начин.
                            Набутва се нагревателя в цилиндъра и се вади с магнит.
                            Ако помня правилно размерите - нагревателя е 5мм. а отвора на дюзата в главата е 7мм.
                            Купува се магнит с диаметър на главата 6мм.... има такива, продават се. Първо обаче се осигурява магнита и след това се набива нагревателя, да е сигурна работата
                            Нищо не пречи да се вземат размерите предварително, на дюзата и свещта

                            Така е, но понякога на оригиналните свещи се отделя реотана от корпуса, а едното е неръждаемо и си остава в цилиндъра Много рядко се случва, но има такива случей, а това си е гадно и затова аз избягвам да препоръчвам или практикувам този начин
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              ............И после:



                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Мдаа едно малко парченце може да нанесе грандиозни щети
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X